Orthomolecular Terapi

Iş iz elementler, vitaminler, amino asitler, mineraller, yağ asitleri ve bitkisel sinerji dayandığını Orthomolecular Terapi.

Birçok Ben bütün kıtalarda tanıma, stria, gerçekten büyük bir başarı kurtarma yapmış çalıştığını biliyorum. Ama iş 20 yıldır geliştirilmekte Orthomolecular Therapy've bana verilen olduğum bireysel ayrıntılı bilgi içerir, her ayrıntı, her şikayeti geliştirmek daha iyi bir şans geliştirmek daha zengin ve eksiksiz ve onunla getirebilir bir parça Bu kişinin yaşam kalitesi.

Tek Orthomolecular üzerine duyunca yakında yine çok doğru çok karmaşık ve çok zor bir şey, hayal. Ama benim kağıt her zaman basitleştirmek ve kişisel realiteye vitaminler, amino asitler, mineraller ve diğer bazı mevcut bileşenleri ve avantajları getiren Orthomolecular Doğal profili içinde bir günlük gerçekleştirme imkanı sağlayabilir edildi bizim sağlık iyileştirme sağlamak, genetik hastalıkların erteleme mevcut sorunlar ve eğilimleri en aza indirmek.

Benim görüşüm içine, ben her zaman bir fabrika gibi, ben araştırıyordum müvekkilim hayal ne tür fabrika? boyutu ne? ne üretir? Ne satın almak için? ne satıyor? Eğer stok ne var? hangi zaman şirket? ve bu yüzden benim düşüncelerim olacak ...



Bu nedenlerden dolayı, diğerlerinin yanı sıra, böylece mineralogram bir inceleme saç kadar gerçek sonuçları ile farklılaşmış analiz ve tasarımları tedavilerin kişinin metabolizması yeniden monte gibi çatlakları, diyabet, kolesterol, gibi ters süreçlerini yönetme yaşlanma Genel olarak, gerçekten kaliteli bir telefon geliştirmek yapılması efektler üretir Ortomoleküler terapi kullanımını maksimize söz değil.



Birçok vitamin ve ek sadece harika, hazır dünya pazarında var! Ama birkaç uzmanları büyük bir kayıp olduğu, onlara göstermek için nasıl biliyorum! Orada kişinin ihtiyacına göre ek monte edebilirsiniz eczaneler vardır, ancak birkaç uzmanları bu analizi yapmak için biliyorum, biz sorgu bilgileri, saç analizi, tarihinin anketler, geçmişi ve bir görünüm bir araya getirmek için nasıl biliyor müşteri!

Hugs ve Tanrı sizi korusun

Cristina Maria Carrasco
Orthomolekulare Therapie












www.terapiaortomolecular.net
www.cristinamariacarrasco.blogspot.com
Twitter: ortomolecular
www.youtube.com/ortomolecular
fanage: L'Eternel Ortomolecular
carrasco@terapiaortomolecular.net

Google Tradutor

Postagens mais visitadas deste blog

Minha broa de fubá favorita... Palmirinha

Creme TOE Estrias & Rugas NUNCA MAIS!!!

T.O.E. - antes e depois - Tratamento Ortomolecular para Estrias